Search This Blog

Si comel yang dah stalker

Saturday, August 04, 2012

ASSALAMUALAIKUM

9 OGOS 2012 , saya dan rakan-rakan saya yang lain akan menjalani peperiksaan percubaan penilaian

menengah rendah (PMR) . saya berasa takut dan belum bersedia sepenuhnya . saya harap cikgu-cikgu dapat

mendoakan kejayaan kami (BATCH97) . . . kami harap juga doa daripada ibu bapa kami yang kami sayangi

. periksa mula dengan perkara Bahasa Malaysia  , Sains , Pendidikan Islam , Kemahiran Hidup , Geografi ,

Bahasa Inggeris , Sejarah , Matematik dan Bahasa Arab . peperiksaan bermula dari 9 - 16 OGOS . saya dah

buat revision tapi semua pun ! saya tak suka dan benci sebab masa periksa kena bergabung kat dewan dan

bila dapat keputusan kena gabung lagi kat kelas . saya tahu cikgu - cikgu sebab nak ada persaingan dan

dapat mempantaskan budak - budak yang pandai . saya pun redha dapat masuk kelas mana pun , janji saya

akan buat yang terbaik untuk PMR ! saya tak suka gabung sebab saya tak nak berpisah dengan kawan -

kawan saya yang sanjungi dan saya tak dapat kebebasan semasa di dalam kelas ( tidur , buat bising dan s

sebagainya ) . SAYA SAYANG KAWAN SAYA !


                                 GOOD LUCK FOR MY FRIENDS , WE CAN DO THE BEST !
SIAPA YANG BERUSAHA , DIA AKAN MEMPEROLEH HASILNYA . ( MAN JADA WA JADA ) .
                                                                   Ingat : D - DOA 
                                                                               U - USAHA 
                                                                                   I - IKHTIAR 
                                                                                          T - TAWAKAL 


                                                        pepe pown , SELAMAT BERPUASA . 
                                                                                

No comments:

Post a Comment